ניהול ההוצאות של העסק בלחיצת כפתור

    בלי להתעסק עם חשבוניות נייר ובלי לבזבז זמן יקר

    שירות E.Z. Pay לניהול ההוצאות מבית ישראכרט חוסך זמן יקר ותשלומי מיסים עודפים – והכול בלחיצת כפתור.

    איך זה עובד?

    1. מצלמים את חשבונית ההוצאה
    2. שולחים אותה ל- E.Z. Pay במייל, בווטסאפ או דרך האתר
    3. וזהו! המערכת תבצע פענוח וקליטה אוטומטית של ההוצאה

     

    מבצעים את התשלום באמצעות כרטיס ייעודי שננפיק עבורכם? ההוצאה תעבור התאמה ורישום מלא בספרי החשבונות של בית העסק, כולל פקודת יומן המשקפת במדויק את חשבונית ההוצאה ומוכנה לקליטה בחשבשבת ובכל תוכנת הנהלת חשבונות. והבונוס: הכרטיס החדש יעניק לכם מסגרת אשראי חדשה.

     מהם היתרונות עבורכם?

    • ניהול הוצאות דיגיטלי, במינימום זמן ומאמץ
    • הימנעות מתשלומי מיסים עודפים – באמצעות רישום חכם של תשומות המע"מ
    • קבלת מסגרת אשראי חדשה בשיתוף ישראכרט / אמריקן אקספרס
    • ממשק ישיר למערכת ממוחשבת לצורך מעקב ובקרה
    • שרותי התאמות גם להכנסות בית העסק

     

    מהם היתרונות עבור הנהלת החשבונות?

    • ביצוע מעקב ובקרה בקלות
    • חיסכון בזמן ובכוח אדם גם להנהלת החשבונות – בעזרת מערכת OCR לסריקה ופענוח כל חשבונית
    • התאמה לכרטסת ההוצאות
    • התממשקות לכל תוכנת הנהלת חשבונות: כל החשבוניות נשמרות ומתועדות במקום אחד

    להצטרפות השאירו פרטים מטה

     

       

סרטון מידע אודות EZ Pay

להשארת פרטים

להשארת פרטים

{{flc.errorMessage}}
להשארת פרטים

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג מטעמנו יצור עמך קשר עד שני ימי עסקים