
- מצלמים את חשבונית ההוצאה
- שולחים אותה ל- E.Z. Pay במייל, בווטסאפ או דרך האתר
- וזהו! המערכת תבצע פענוח וקליטה אוטומטית של ההוצאה
- ניהול הוצאות דיגיטלי, במינימום זמן ומאמץ
- הימנעות מתשלומי מיסים עודפים – באמצעות רישום חכם של תשומות המע"מ
- קבלת מסגרת אשראי חדשה בשיתוף ישראכרט / אמריקן אקספרס
- ממשק ישיר למערכת ממוחשבת לצורך מעקב ובקרה
- שרותי התאמות גם להכנסות בית העסק
- ביצוע מעקב ובקרה בקלות
- חיסכון בזמן ובכוח אדם גם להנהלת החשבונות – בעזרת מערכת OCR לסריקה ופענוח כל חשבונית
- התאמה לכרטסת ההוצאות
- התממשקות לכל תוכנת הנהלת חשבונות: כל החשבוניות נשמרות ומתועדות במקום אחד
ניהול ההוצאות של העסק בלחיצת כפתור
בלי להתעסק עם חשבוניות נייר ובלי לבזבז זמן יקר
שירות E.Z. Pay לניהול ההוצאות מבית ישראכרט חוסך זמן יקר ותשלומי מיסים עודפים – והכול בלחיצת כפתור.
איך זה עובד?
מבצעים את התשלום באמצעות כרטיס ייעודי שננפיק עבורכם? ההוצאה תעבור התאמה ורישום מלא בספרי החשבונות של בית העסק, כולל פקודת יומן המשקפת במדויק את חשבונית ההוצאה ומוכנה לקליטה בחשבשבת ובכל תוכנת הנהלת חשבונות. והבונוס: הכרטיס החדש יעניק לכם מסגרת אשראי חדשה.
מהם היתרונות עבורכם?
מהם היתרונות עבור הנהלת החשבונות?
להצטרפות השאירו פרטים מטה