
- נשאף להיות תמיד צעד אחד קדימה, כדי לזהות את צרכי לקוחותינו ולהציע להם את הדבר הנכון, עוד לפני שביקשו.
- נחבר בין קהילות, אנשים ועסקים ונסייע להם לצמוח, יחד ולחוד.
- נעניק לכל לקוח את מה שהוא זקוק לו, בהתאמה מדויקת ופרסונלית ובעזרת ההיכרות ארוכת השנים שלנו עם המשק והשוק הישראלי.
- נגייס את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטובת צמיחה פיננסית של לקוחותינו.
אמנת השירות
ישראכרט מאפשרת ללקוחותיה צמיחה פיננסית ועסקית, ומייצרת עבור כל אחת ואחד מהם את ההזדמנות להצליח, על ידי מגוון פתרונות ושירותים העונים על צרכים שונים.
היום, לאחר עשרות שנים של ידע נצבר ומקצועיות בלתי מתפשרת, יודעת ישראכרט ליזום, לדייק ולהפוך את אותו הידע לתובנות פרסונליות המותאמות לכל לקוח ולקוחה ומשם – לחוויית התנהלות פיננסית חדשה, מתקדמת וטכנולוגית.
עם העיניים קדימה, נקפיד בכל רגע על חוויית שירות אישית מותאמת, המאפשרת ללקוחות התנהלות עצמאית נבונה, באמצעות כלים טכנולוגיים פיננסים ממוקדי לקוח.
הערכים על פיהם אנחנו פועלים
ישראכרט מייצרת עבור הלקוחות את התנאים להצלחה
יוזם | מחבר | מדויק | אכפתי
פנייה למוקדי השירות
שירות לקוחות בנושא ברורים כספיים והטבות
שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:30 עד 17:00
טלפון: 1800-840-840
שירות מהיר ואנושי באמצעות WhatsApp
שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:30 עד 17:00
טלפון: 054-3561550
סיוע מוקד אישורים בתי עסק
שעות פעילות: 24/7- למעט יום כיפור
טלפון: 972-3-6364444+
- יעד - 6 דקות
בהתאם להוראת ניהול בנקאי תקין 426 - יעד - 85% מהפניות ייענו בממוצע תוך 60 דקות
- הפקת דו"חות וחשבוניות
- ביטול עסקה חלקי או מלא עד 10,000 ₪ (תוך שני ימי עסקים מביצוע הפעולה).
- בקשה להקדמת זיכוי- תוך יום עסקים מקבלת האישור
- בקשת הלוואה- שני ימי עסקים*
מדדי השירות של ישראכרט עסקים
1. מדד - מענה טלפוני לפניות בנושאים: בירור חשבון, טיפול בתקלות, סיום התקשרות
2. מדד- מענה בתקשורת כתובה בוואטסאפ
3. פעולות נפוצות הניתנות בזמן מענה מיידי (לא כולל את זמן ההמתנה במוקדים הטלפוניים):
* בכפוף לקבלת אישור ולאחר קבלת כל המסמכים והשלמת התהליכים הנדרשים לכך.