אמנת השירות

    ישראכרט מאפשרת ללקוחותיה צמיחה פיננסית ועסקית, ומייצרת עבור כל אחת ואחד מהם את ההזדמנות להצליח, על ידי מגוון פתרונות ושירותים העונים על צרכים שונים.

    היום, לאחר עשרות שנים של ידע נצבר ומקצועיות בלתי מתפשרת, יודעת ישראכרט ליזום, לדייק ולהפוך את אותו הידע לתובנות פרסונליות המותאמות לכל לקוח ולקוחה ומשם – לחוויית התנהלות פיננסית חדשה, מתקדמת וטכנולוגית.

    עם העיניים קדימה, נקפיד בכל רגע על חוויית שירות אישית מותאמת, המאפשרת ללקוחות התנהלות עצמאית נבונה, באמצעות כלים טכנולוגיים פיננסים ממוקדי לקוח.

     

    הערכים על פיהם אנחנו פועלים

    ישראכרט מייצרת עבור הלקוחות את התנאים להצלחה

    יוזם  -   מחבר   -   מדויק   -   אכפתי

    • נשאף להיות תמיד צעד אחד קדימה, כדי לזהות את צרכי לקוחותינו ולהציע להם את הדבר הנכון, עוד לפני שביקשו.
    • נחבר בין קהילות, אנשים ועסקים ונסייע להם לצמוח, יחד ולחוד.
    • נעניק לכל לקוח את מה שהוא זקוק לו, בהתאמה מדויקת ופרסונלית ובעזרת ההיכרות ארוכת השנים שלנו עם המשק והשוק הישראלי.
    • נגייס את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטובת צמיחה פיננסית של לקוחותינו.

     

                                            

     

    פנייה למוקדי השירות:

    שירות לקוחות בנושא ברורים כספיים והטבות

    שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:30 עד 17:00
    טלפון: 1800-840-840

     

    סיוע מוקד אישורים בתי עסק

    שעות פעילות: 24/7- למעט יום כיפור

     

                                              

    מדדי איכות

    1. מדד - מענה טלפוני לפניות בנושאים:

    • בירור חשבון
    • טיפול בתקלות
    • סיום התקשרות

     * יעד - 6 דקות - בהתאם להוראת ניהול בנקאי תקין 426

     

    2. מדד- מענה טלפוני בכל הנושאים

     * יעד - 85% מהפניות ייענו בממוצע תוך 8 דקות

     

    3.  מדד - מענה טלפוני בכל הנושאים

     *יעד -  85% מהפניות ייענו בממוצע תוך 30 דקות

     

    4. מדד - שביעות רצון משירותי האפליקציה

     * יעד - ציון 4.2 (ממוצע חנויות GOOGLE ו-APPLE)

     ציון ממוצע בחנויות האפליקציות המכיל את כלל הדירוגים בחנות כפי שמפורסם ע"י חנויות האפליקציות"

     

     5. שירות דיגיטלי שבנושא ביטול עסקה

    * יעד - מידי